عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 29
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 29
:: بازدید ماه : 2244
:: بازدید سال : 18931
:: بازدید کلی : 92629

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

چهار شنبه 7 مهر 1400 ساعت 15:0 | بازدید : 413 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

امروزه ، حذف موهای زائد صورت و بدن ، برای زنان و مردان ، به دلیل وجود روشهای مختلف بسیار آسانتر از گذشته شده است. یکی از رایج ترین و شاید حتی مقرون به صرفه ترین روش ها برای مقابله با رشد موهای بدن ، خرید لیزر موهای زائد یا بهتر است بگوییم لیزر خانگی موهای زائد است که می تواند به یکی از دستگاه های شما متصل شود و همچنین نحوه انجام آن را بدانید. با آن ، در مدت زمان معینی ، بتوانید موهای زائد صورت و بدن را بدون مراجعه به مراکز مراقبت از پوست از بین ببرید. سپس با ما همراه باشید تا با جنبه های مهم خرید و همچنین قیمت لیزر موهای زائد آشنا شوید.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی
دستگاه لیزر استاندارد: دوستان عزیز ، لطفاً توجه داشته باشید که برداشتن موهای زائد بدن امری بسیار حساس و بسیار مهم است که برای از بین بردن آن ، حتماً از دستگاه های لیزر موهای زائد استاندارد و یا حتی سایر روش های استاندارد استفاده کنید و این امر در رایج شدن بسیار رایج شد. کشور. به

منبع تغذیه - نکته مهم دیگری که بدون توجه به قیمت دستگاه لیزر موهای زائد باید به آن توجه شود ، منبع تغذیه دستگاه مورد نظر شما است که به صورت سیم دار و متصل به شبکه برق یا به صورت قابل شارژ طراحی و تولید شده است. به ناگفته نماند که لیزرهایی نیز وجود دارند که هم به صورت سیم دار و هم قابل شارژ قابل استفاده هستند.(خرید وی پی ان)

خاصیت ضد آب: با توجه به استفاده بیشتر از دستگاه لیزر خانگی موهای زائد صورت و بدن در محیط های مرطوب خانه مانند توالت و حمام ، توصیه می کنیم هنگام خرید دستگاه لیزر خانگی محصولی برای از بین بردن موهای زائد بدن داشته باشید. از خاصیت ضد آب بودن ملک خود اطمینان حاصل کنید.

طراحی ظاهر محصول: پس از استاندارد بودن ، نوع منبع تغذیه و همچنین داشتن قابلیت ضد آب بودن محصول ، باید به شکل و نوع طرح توجه کنید. عموم مردم عزیز ، توجه داشته باشید که برداشتن موهای صورت و بدن در خانه با خرید دستگاه لیزر خانگی به تنهایی در مناطقی مانند پشت و پشت می تواند بسیار دشوار و زمان بر باشد. به همین دلیل ، دست خوب محصول برای گرفتن آن در دست قطعاً در زمان کار بسیار مهم و مهم تلقی می شود.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد: امروزه می توانید با پرداخت مبالغ مختلف یک لیزر خانگی بسیار مناسب خریداری کنید. با این حال ، قبل از خرید و کسب اطلاعات در مورد قیمت لیزرهای خانگی ، باید به خاطر داشته باشید که هزینه یکسال اپیلاسیون یا حذف موهای زائد صورت و بدن با روشهای دیگر که در مراکز مراقبت از پوست یا حتی تیغ است. انجام شده است ، قطعاً بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای خرید دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن پرداخت خواهید کرد.(لیزر تیتانیوم )

تا کنون نکاتی را درباره نحوه انتخاب و خرید دستگاه لیزر موهای زائد مناسب در خانه یاد گرفته ایم. در زیر ، لیستی از 25 لیزر خانگی محبوب و با کیفیت در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این لیزرها از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک بر روی تصویر یا دکمه زیر هر مورد ، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری در مورد محصول دریافت کنید.

 


:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر خانگی موهای زائد , لیزر خانگی موهای زائد ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لیفت صورت و گردن با هایفو چهاربعدی
چهار شنبه 7 مهر 1400 ساعت 14:8 | بازدید : 407 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

لیفت صورت با هایفو 4D
درمان با HIFU (سونوگرافی با غلظت بالا) یک موفقیت بزرگ ، غیر تهاجمی ، غیر جراحی و غیر تهاجمی است. فک و گردن. هدف از فناوری سونوگرافی در زیر سطح پوست برای تقویت بافت های محکم و محکم است.

این ماده در سطح عمیق عمل می کند تا رشد کلاژن را "بدون آسیب رساندن به لایه بیرونی پوست" تحریک کند. این منجر به سخت شدن و عمر مفید طولانی می شود.

لیفت صورت و گردن با استفاده از HIFU 4D و لیفت پوست ، تنها پس از یک جلسه درمانی ظاهر جوان تری خواهید داشت. آب و هوا
هایفو جایگزینی برای لیفت جراحی نیست ، افراد زیادی هستند که می خواهند لیفت را انجام دهند اما آمادگی عمل جراحی را ندارند. جوانان دیگری نیز هستند که به دنبال طولانی شدن اثرات جراحی پلاستیک هستند.

نتایج هایفو چقدر طول می کشد؟
نتایج سکسکه دائمی است و تا شش ماه پس از درمان به تدریج بهبود می یابد. شما به موقع یخ نمی زنید. بعد از شش ماه ، مانند هر روش درمانی ضد پیری ، پوست شما به طور طبیعی پیر می شود ، اما هایفو می تواند به مدت 24 ماه پس از درمان ، پوستی شاداب و جوان تر به شما بدهد.

علائم پیشگیری از بارداری
افرادی که دارای جراحات یا زخم های باز ، آکنه کیستیک ، اسکار کلوئیدی ، ایمپلنت های مکانیکی یا پوستی ، پرکننده های پوستی یا سایر پرکننده های تزریقی ، ایمپلنت های الکتریکی یا فلزی در صورت یا ناحیه تحت درمان ، بارداری یا شیردهی ، آنژیوکاردیوپاتی (قلب) ، فشار خون بالا ، کبد هستند. و بیماریهای کلیوی ، بیماریهای پوستی شامل ایدز و HIV ، پوست بسیار حساس ، یا حساسیت پوستی (از جمله حساسیت به پروتئین) نباید با هایفو درمان شوند.

هایفو چقدر امن است؟

هایفو اولترا فورمر از یک سونوگرافی ایمن و آزمایش شده استفاده می کند که در آزمایشات بالینی و درمان بیش از 350،000 بیمار در سراسر جهان مثر بوده است. سونوگرافی بیش از 50 سال است که به طور ایمن در پزشکی استفاده می شود. هایفو (که Ultherapy نیز نامیده می شود) یکی از معدود درمان هایی است که برای انواع پوست بی خطر است ، زیرا از سونوگرافی استفاده می کند و لایه های فوقانی پوست را که سلول های رنگدانه در آن یافت می شوند ، دور می زند.

آیا هایفو عوارض جانبی دارد؟
هایفو می تواند باعث قرمزی جزئی پوست شود ، اما معمولاً طی چند ساعت پس از درمان برطرف می شود. ممکن است احساس کنید که چند هفته ورزش کرده است. پس از درمان ، می توان از آرایش برای پوشاندن هرگونه قرمزی جزئی که ممکن است ایجاد شود استفاده کرد. برخی از افراد همچنین ممکن است تورم خفیف ، حساسیت ، بی حسی یا سوزن سوزن شدن را تجربه کنند. این علائم معمولاً خفیف هستند و فقط به طور موقت باقی می مانند.(اموزش هایفو)

هایفو چقدر دردناک است؟
هایفو می تواند باعث ناراحتی شود. سطح راحتی ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد ، اما این احساس تا زمانی ادامه می یابد که انرژی به شما منتقل شود.

در حین زایمان ، احساس می کنید مقدار کمی انرژی در اعماق دقیق رسوب می کند و این نشان می دهد که فرایند تولید کلاژن آغاز شده است.

پس از درمان
عیب نداره! شما می توانید بلافاصله بعد از عمل بدون محدودیت یا تعهد به فعالیتهای عادی خود بازگردید. ممکن است در ابتدا پوست شما پوسته پوسته شود ، اما قرمزی باید ظرف چند ساعت از بین برود.

سایر عوارض کمتر معمول بعد از عمل می تواند شامل کبودی یا بی حسی موقتی در نواحی کوچک پوست باشد. مانند هر روش پزشکی ، عوارض جانبی نادر دیگری نیز وجود دارد.

 


:: برچسب‌ها: هایفو اولترا فورمر , هایفو 4D ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزشی هایفوتراپی
چهار شنبه 7 مهر 1400 ساعت 11:55 | بازدید : 412 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

هایفو چیست و چه کاربردهایی دارد؟
یکی از پیشرفته ترین فناوری های قرن HIFU است. همانطور که می دانید ، HIFU یک روش لیفت صورت بدون جراحی است. HIFU عمل لیفت را در یک جلسه انجام می دهد. همچنین از آن برای کاهش وزن در سایر قسمت های بدن استفاده می شود.


هایفو و مکانیسم آن
هیپنوتراپی از امواج اولتراسوند (اولتراسوند) استفاده می کند ، که با استفاده از فناوری بسیار پیشرفته (با استفاده از دستگاه هایی مانند لنز که می توانند صدا را در یک نقطه کانونی ادغام کنند) به عمق مورد نظر متمرکز و تابیده می شوند. در نتیجه ، گرمای موضعی با نقاط دقیق و عمق پوست و بافت زیرین ایجاد می شود و بقیه کارها با توضیح مشابه تخریب کلاژن قدیمی و بازسازی کلاژن جدید انجام می شود.

این طول موج مقدار مشخصی از گرما و انرژی را به SMAS می رساند و طی مراحل زیر باعث ایجاد Rajeunissement و لیفتینگ غیر جراحی می شود:

الف- جوانسازی پوست (Rajeunissement):
اگر تشعشع ناشی از سونوگرافی بتواند 60 درجه سانتیگراد در عمق 3 میلی متری پوست ایجاد کند ، یعنی در لایه شبکیه ای پوست ، این دما زندگی یا نئوسنتز را در تبدیل کلاژن و الاستین قدیمی و بی کیفیت در جوانسازی باز می گرداند. یک ماده فعال در جوانسازی پوست

فرآیند بازیابی عمر کلاژن و الاستین (بازسازی کلاژن) ، عمق چین و چروک های صورت را کاهش داده و طراوت و جوانی را در پوست ایجاد می کند. روند جوانسازی و بهبود تولید کلاژن تا 3 ماه پس از فرآیند هایفو ادامه می یابد.

لیفت صورت ، گردن و چانه:
به طور معمول ، لایه ماهیچه SMAS ، همانطور که گفته شد ، به عنوان پایه ای است که تمام لایه های پوست بر روی آن قرار می گیرند ، تا عمق 5.4 میلی متر.

امواج فراصوت ایجاد شده برای هدف قرار دادن SMAS و هدایت به پوست ، در این عمق و در لایه SMAS ، نقاط دایره ای متمرکز ایجاد می کنند که دمای 70 درجه سانتیگراد را در مرکز این دایره ایجاد می کنند.(اموزش هایفو)

در این درجه حرارت ، فعل و انفعالات پیچیده ای در اندام های SMAS از جمله فیبریل های عضلانی ایجاد می شود که در نهایت باعث منقبض شدن ، سفت شدن و برآمدگی ماهیچه های صورت ، گردن و دکلته می شود و در نتیجه جوانسازی ، شل شدن و شل شدن جوانانه ایجاد می شود. ثبات این لیفت بدون جراحی و غیر تهاجمی نسبتاً طولانی است و قوام آن تا دو سال است.خرید 



:: برچسب‌ها: اموزش هایفوتراپی , اموزش هایفو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
لایت تراپی یا LED تراپی چیست؟
چهار شنبه 7 مهر 1400 ساعت 11:19 | بازدید : 426 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

نور درمانی یا دستگاه ال ای دی تراپی درمانی یک روش غیر تهاجمی (بدون برش یا خونریزی) برای درمان جوش و آکنه ، آسیب ناشی از نور خورشید ، زخم ، لک و سایر مشکلات پوستی است. این روش از طول موج های مختلف نور برای تسریع روند ترمیم پوست استفاده می کند. فتوتراپی معمولاً در سالن های زیبایی یا کلینیک های پوست و مو انجام می شود. اما برخی افراد LED های مخصوص را می خرند و از آنها در خانه استفاده می کنند.

در این مقاله از مجله Stay eautiful ، نحوه عملکرد نور درمانی یا LED درمانی را بررسی می کنیم. همچنین با نحوه انجام این کار ، مزایا و عوارض جانبی این روش آشنا می شویم. با ما بمان.

نور درمانی چیست؟
LED درمانی یا فتوتراپی چیست؟
امروزه ما اغلب نام LED درمانی یا نور درمانی را می شنویم. زیرا این روش بسیار محبوب است. LED درمانی یک درمان مراقبت از پوست است که همانطور که از نامش پیداست. استفاده از طول موج های مختلف LED ها به حل موارد زیر کمک می کند:

جوش و آکنه
درماتیت
تیرگی پوست
اگزما
پسوریازیس
آکنه روزاسه
اسکار
علائم پیری پوست (مانند چین و چروک و لکه های پیری)
آسیب ناشی از آفتاب
التهاب پوست
اگر با هریک از موارد بالا دست و پنجه نرم می کنید و هیچ نتیجه ای از امتحان کرم ها ، ژل ها و سرم های موضعی نگرفتید ، فتوتراپی ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. با این حال ، قبل از انجام LED درمانی ، باید با یک متخصص پوست مشورت کنید. این به این دلیل است که این روش ممکن است برای افرادی که دارای مشکلات پوستی خاصی هستند یا کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند مناسب نباشد.

آیا این روش واقعاً م effectiveثر است؟
تحقیقات نشان داده است که فتوتراپی می تواند تاثیر قابل توجهی در بهبود زخم و سایر آسیب ها و مشکلات پوستی داشته باشد. در گذشته ، LED درمانی تنها برای کمک به التیام زخم ها مورد استفاده قرار می گرفت. این روش منجر به بهبود 40 درصدی آسیب های اسکلتی عضلانی و پوستی شد. مدتی پس از این روش ، او وارد عرصه مد و زیبایی شد و توانست پسوریازیس ، آکنه ، لکه ها و بسیاری از مشکلات پوستی را بهبود بخشد.خرید vpn

 


:: برچسب‌ها: ال ای دی تراپی , دستگاه ال ای دی تراپی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دستگاه لیزر تیتانیوم
چهار شنبه 7 مهر 1400 ساعت 11:1 | بازدید : 460 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

امروزه حذف موهای زائد نگرانی بسیاری از افراد است. در بین روشهای مختلف حذف موهای زائد ، لیزر در بسیاری از موارد به عنوان م effectiveثرترین روش شناخته می شود. از این نظر ، دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از فناوری های پیشرفته و به روز ، افراد مختلف را در رسیدن به این مهم یاری می رساند.

 

برای بسیاری از افرادی که از روش های گوناگونی برای از بین بردن موهای زائد استفاده کرده اند ، استفاده از دستگاه لیزر Soprano Titanium ممکن است گران و دشوار به نظر برسد ، اما با یک نگاه دقیق می توان به حقیقت امر پی برد. اگرچه حذف موهای زائد سالیان متمادی رایج بوده است ، به ویژه در بین زنان در سراسر جهان ، و با استفاده از روش های مختلف ، از جمله روش های سنتی ، تیغ یا کرم موبر انجام می شود ، اما با پیشرفت تکنولوژی ، استفاده از لیزر یکی شده است. از موثرترین و به روزترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد. بنابراین این روش با بهبود بسیاری از نقاط ضعف و محدودیت های روش های قبلی مانند بهبود دوام مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

در این راستا ، بسیاری از کلینیک ها ، با دریافت این شماره ، از انواع مختلف دستگاه لیزر تیتانیوم برای کمک به مخاطبین خود برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند که در این میان دستگاه لیزر Soprano Titanium یکی از معتبرترین دستگاه ها است و بسیاری از مردم از استفاده ابراز رضایت کرده اند. بازدید از سایر نقاط بدن دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم یکی از به روزترین دستگاه هایی است که در سالن های زیبایی ارائه می شود و مدت کوتاهی در کلینیک های انگلیس مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر Soprano Titanium
با توجه به اینکه دستگاه لیزر Soprano Titanium از فناوری های جدید و کارآمد استفاده می کند ، روش و رویکرد حذف موهای زائد با سایر دستگاه های مشابه متفاوت است. این دستگاه با استفاده از فناوری سه بعدی اختصاصی و تمرکز سه طول موج مختلف در یک نقطه ، ریشه موهای زائد را تحت تأثیر ساختار فیزیکی و لایه های عمیق پوست قرار می دهد.

طول موج 755 نانومتری که الکساندرایت نام دارد ، اولین طول موج مورد استفاده در این دستگاه است و موهای رنگ روشن را که به طور معمول قابل مشاهده نیستند و حتی موهای زیر جلدی را تحت تاثیر قرار می دهد.

طول موج 810 نانومتری به نام Speed ​​دومین طول موج مورد استفاده در این دستگاه است و در از بین بردن ریشه های عمیق مو موثر است و برای پوست های تیره استفاده می شود. این طول موج که به صورت کنترل شده به پوست نفوذ می کند ، تأثیر قابل توجهی روی چانه ، گونه ها ، بازوها و پاها دارد.خرید vpn

طول موج سوم 1064 نانومتر ، YAG نام دارد ، آخرین طول موج مورد استفاده در دستگاه برای نفوذ به پوست و موهای زیر پوست است ، که ممکن است در طول موج های قبلی حذف نشده باشد ، در این طول موج از بین می رود. لازم به ذکر است که این طول موج برای درمان موهای زیر جلدی م generallyثرتر و بهتر است ، که عموماً در قسمت هایی از بدن یافت می شوند که به طور معمول کمتر قابل مشاهده هستند. به عبارت دیگر ، کنار هم قرار دادن این طول موج های مختلف بهترین کارایی را در از بین بردن انواع مختلف موهای زائد با مشخصات مختلف نشان می دهد. در این راستا ، بسیاری از افراد استفاده از دستگاه لیزر Soprano Titanium را به دلیل تنوع عملکرد و عملکرد مناسب ، درمان مناسب سطح پوست و سهولت کار با آن ، یکی از بهترین و اقتصادی ترین گزینه ها برای از بین بردن موهای زائد می دانند. 

 

مهندسان ما لیزر موهای زائد را تعمیر و سرویس خواهند کرد

نیوان مد برای تعمیر لیزر تیتانیوم و سرویس دستگاه های لیزر موهای زائد، مهندسان خدمات را به سراسر کشور اعزام می کند. درماتک دارای بیشترین تعداد قطعات تعمیر برای سیستم های پلاتینیوم، الکس دیود، سوپرانو پلاتینیوم، تیتانیوم 2021، کاندلا و سینوسور است که به تیم فنی ما این امکان را می دهد که دستگاه شما را در کمترین زمان تعمیر کنند.

 


:: برچسب‌ها: لیزر تیتانیوم تک هندپیس , دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس , لیزر تیتانیوم , سوپرانو ایس تیتانیوم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...